استخدام کارشناس صنایع غذایی

صفحه ي اصلي
عضويت
ورود به سايت
تالار گفتگو
ارتباط باما

ورود شما را خوش آمد ميگوييم

به یک نفر کارشناس صنایع غذایی سرد با حداقل ۳ سال سابقه کار مفید درشیراز نیازمندیم.

تلفن: 07138224072




نويسنده : مدیر
دو شنبه 3 آذر 1393
ارسال نظر براي اين مطلب
آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد: براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
درباره نويسنده سايت:به نام خدا_بهنام هستم مديريت سايت رز اسکین_بعد از دوماه که کدنويسي وگرافيک را به صورت حرفه اي آغاز کردم،دامنه رز اسکین را خريداري و سايت را داراي ابزار هاي گوناگون و متنوع از سايت هاي ديگر کردم..با نظرات خود انتقادات وپيشنهادات خود را به ما منتقل نماييد!
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 113
کل نظرات : 1
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 2
بارديد ديروز : 7
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 1
بازديد هفته : 9
بازديد ماه : 9
بازديد سال : 83
بازديد کلي : 2625
آرشيو
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

فراموشي رمز عبور؟
عضويت سريع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
درباره سايت
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين نظرات کاربران
نازنین - واقعا وبلاگ خوبی دار مدیر
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com - 1393/9/2